Zarządzamy nieruchomościami

Zarządzamy

Lista spraw na portalu - najprostsza droga komunikacji


 

Logując się do Portalu LTG, w zakładce Lista spraw znajdziecie Państwo formularz, którego wypełnienie zajmie maksymalnie kilka minut. Poniżej prezentujemy przykładowe zastosowanie:

 

 

Jeżeli chcecie Państwo załączyć do zgłoszenia zdjęcie, bądź inny plik wystarczy użyć przycisku Przeglądaj i wybrać plik z dysku komputera/urządzenia mobilnego.

 

Zgłoszenie trafi bezpośrednio do osoby zarządzającej Państwa budynkiem, wraz z Państwa danymi kontaktowymi.

 


 

Nowa wersja portalu wspiera również dostęp z urządzeń mobilnych, dostosowując wygląd witryny do popularnych ekranów dotykowych. Odwiedzając Portal LTG podczas korzystania z urządzenia mobilnego po zalogowaniu znajdujemy się na stronie z ogólnymi informacjami:

 

 

Po kliknięciu ikony menu, uzyskamy dostęp do modułów, w których sprawdzić można wszystkie bieżące informacje, tak jak w wersji klasycznej portalu.

 

 

Klinięcie w pozycję Lista spraw przeniesie nas do formularza kontaktowego, który wypełniamy dokładnie tak, jak w wersji klasycznej.

 

 

Jeżeli do zgłoszenia chcecie Państwo dołączyć plik lub zdjęcie bezpośrednio z telefonu, wystarczy kliknąć przycisk Wybierz plik

 

 

Zależnie od posiadanego przez Państwa urządzenia, ukaże się menu funkcyjne, w którym wybrać można czynność.

 

 

Wysłanie zgłoszenia potwierdzamy poprzez kliknięcie przycisku

 

W razie pytań lub problemów zachęcamy do kontaktu pod dedykowanym adresem portal@ltg.poznan.pl

2017-03-16
Czytaj również:
images
tel. 601-784-902
awaria@ltg.poznan.pl