Zarządzamy nieruchomościami

Zarządzamy

Komunikat Remondis dotyczący odbioru odpadów problemowych z dzielnicy Grunwald


Poniżej prezentujemy treść całego komunikatu ogłoszonego przez Remondis w lokalnym serwisie internetowym.

LTG jako zarządca składa deklarację na wywóz odpadów problemowych w Państwa imieniu. Prosimy zgłaszać administratorom potrzebę takiego wywozu.

 


"Dnia 13 maja rusza akcja odbioru odpadów problemowych z terenu nieruchomości zamieszkałych z DZIELNICY GRUNWALD.

Odbiór odpadów problemowych będzie realizowany w terminie od 13 maja do 27 czerwca 2014 r., a przyjmowanie zgłoszeń w formie wypełnionego formularza od 15 kwietnia do 29 kwietnia 2014 r.

ODPADY PROBLEMOWE TO:

• Meble – stoły, krzesła, szafy, szafki, komody, meble kuchenne, kanapy, łóżka, tapczany i regały
• Złom elektryczny i elektroniczny – sprzęt RTV (telewizory, radia, magnetofony, kolumny itp.), sprzęt AGD (lodówki, pralki, roboty kuchenne, mikrofalówki, żelazka, kuchenki elektryczne, kuchenki gazowe itp.), sprzęt komputerowy, sprzęt oświetleniowy (bez żarówek i świetlówek!)
• Opony – do pojazdów o masie całkowitej nie większej niż 3,5 tony
• Inne wyposażenie – dywany, wykładziny, wózki dziecięce i inwalidzkie, rowery.

Uwaga! Nie będą odbierane odpady poremontowe – drzwi, ościeżnice, stare okna, wanny, kabiny prysznicowe, ceramika łazienkowa, gruz, opakowania po materiałach budowlanych i farbach.
Formularz zgłoszenia w sprawie odbioru odpadów problemowych będzie można pobrać w siedzibie firmy wywozowej obsługującej Państwa w zakresie odbioru odpadów komunalnych lub z jej strony internetowej lub od pracownika firmy, który odbiera odpady z Państwa posesji.

WYPEŁNIONY FORMULARZ ZGŁOSZENIA NALEŻY PRZEKAZAĆ do firmy wywozowej, która Państwa obsługuje (dane kontaktowe na odwrocie formularza), za pomocą:

• Poczty elektronicznej (e-mail + załącznik)
• Faksu
• Przekazania pracownikowi firmy odbierającej odpady z Państwa posesji
• Poczty
• Osobiście w siedzibie firmy.

Po otrzymaniu z Państwa strony wypełnionego formularza zgłoszenia zostaną Państwo powiadomieni w ciągu kilku dni (maksymalnie 3 tygodni) o terminie odbioru odpadów problemowych z posesji. Apelujemy o podawanie wymaganych danych kontaktowych, w szczególności adresu e-mail i/lub telefonu.

UWAGA! Zgłoszenia nieczytelne lub zawierające niekompletne dane nie będą realizowane. Odpady gabarytowe powinny być wystawione nie później niż do godziny 6.30 rano w dniu wywozu do krawędzi jezdni, za wyjątkiem miejsc, w których może dojechać duży samochód ciężarowy (min. 16 ton DMC). Zapotrzebowanie na odbiór odpadów problemowych zgłasza właściciel nieruchomości lub zarządca.

O terminach odbioru odpadów problemowych dla kolejnych dzielnic miasta Poznania i gmin będą Państwo informowani w kolejnych miesiącach w następującej kolejności:

• Jeżyce, Swarzędz, Kleszczewo
• Stare Miasto, Kostrzyn
• Wilda

REMONDIS Sanitech Poznań Sp. z o.o. i podwykonawcy"

źródło: poznan.naszemiasto.pl

2014-04-16
images
tel. 601-784-902
awaria@ltg.poznan.pl